Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ChipCar - czipowanie Śląsk - opinie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ChipCar - czipowanie Śląsk - opinie

    Co tak drogo?

  • #2
    ChipCar - czipowanie Śląsk - opinie

    Dojrzałem do zawirusowania swojej Octy, a właściwie rozmowa z maniakiem audi poznanym na urlopie zmusiła mnie do głębszego zastanowienia się nad tym tematem.

    Wiem, że jest temat o grupowym czipowaniu w Katowicach, ale...
    Kiedyś na przeglądzie okresowym zagadał do mnie diagnosta, że on też ma octavie i zawirusował ją w firmie ChipCar, razem z kolegą (90->140 kucy) - Link On był bardzo zadowolony, jego kolega także.

    I tu moje pytanie czy ktoś słyszał coś o tej firmie? Czy ktoś korzystał z ich usług? Ceny atrakcyjne - od 750 zł, lokalizacja też stosunkowo bliska Katowicom (Kobiór, 5km od Tychów).
    Czy może ktoś się wypowiedzieć w tym temacie?
    www.microworks.pl

    Komentarz


    • #3
      chipuj, i tak pewnie dostaniesz gotowca :wink: ewentualnie masz jeszcze kilku sprawdzonych tunerów na śląsku którzy znają sie na robocie :szeroki_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz


      • #4
        Czy ten "gotowiec" jest dużo gorszy od... no właśnie: od czego? Bo jak zapewniał mnie telefonicznie gość z tej firmy to niby najpierw sprawdzają tą ich hamownią stan motoru a potem dobierają program by osiągnąć to co klient chce. Czy to jest właśnie ten gotowiec? Klient chce tyle koni i taki moment to będzie miał dokładnie to czego chce?
        www.microworks.pl

        Komentarz


        • #5
          nie ma sie co gotowca bać, bo chyba każdy tuner wgrywa gotową mapę, jeżeli jedna nie podchodzi to wgrywa drugą, nikt sie nie bedzie bawił w nowe strojenie auta skoro w bazie danych ma kilkadziesiąt gotowych map, ewentualnie naniesie ci korektę tak dla kosmetyki, nie możesz mówić ze chcesz tyle a tyle koni, to jest uzależnione głównie od stanu twojej motorowni, zazwyczaj ile wychodzi tyle będzie :wink:
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz


          • #6
            No to mnie uspokoiłeś. Poważnie pomyślę o tej firmie i być może już niedługo będę sam mógł odpowiedzieć na pytanie postawione w tym wątku.
            www.microworks.pl

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez shados
              No to mnie uspokoiłeś. Poważnie pomyślę o tej firmie i być może już niedługo będę sam mógł odpowiedzieć na pytanie postawione w tym wątku.
              masz jeszcze koło siebie dynosoft i compsport z naciskiem na dynosoft :wink:
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez piramida
                Zamieszczone przez shados
                No to mnie uspokoiłeś. Poważnie pomyślę o tej firmie i być może już niedługo będę sam mógł odpowiedzieć na pytanie postawione w tym wątku.
                masz jeszcze koło siebie dynosoft i compsport z naciskiem na dynosoft :wink:
                A w Czechowicach masz Digitun. Bede u Krzyśka jutro ok 15.00 wiec możesz podjechac
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez piramida
                  nie ma sie co gotowca bać, bo chyba każdy tuner wgrywa gotową mapę, jeżeli jedna nie podchodzi to wgrywa drugą, nikt sie nie bedzie bawił w nowe strojenie auta skoro w bazie danych ma kilkadziesiąt gotowych map
                  tylko ci którzy nie umieją robić softa tak robią, każda z tych firm co wymieniłeś zawsze robi softa od nowa bez żadnych "gotowców"
                  chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                  Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                  one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                  promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez rumianko
                    Zamieszczone przez piramida
                    nie ma sie co gotowca bać, bo chyba każdy tuner wgrywa gotową mapę, jeżeli jedna nie podchodzi to wgrywa drugą, nikt sie nie bedzie bawił w nowe strojenie auta skoro w bazie danych ma kilkadziesiąt gotowych map
                    tylko ci którzy nie umieją robić softa tak robią, każda z tych firm co wymieniłeś zawsze robi softa od nowa bez żadnych "gotowców"
                    a widzisz bo wydawało mi sie że zamiast bawic sie w pisanie mapy po raz setny do tego samego silnika wygodniej jest wgrać mapę jedną czy drugą, ewentualnie ja liznąć i po sprawie :szeroki_usmiech
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez shados
                      ma octavie i zawirusował ją w firmie ChipCar, razem z kolegą (90->140 kucy)
                      :shock:
                      A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                      AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                      O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                      -------------------------------------------------
                      Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                      Komentarz


                      • #12
                        mam kumpla który robi dobre programy i nie drogo. Ja mam i jestem bardzo zadowolony. Miałem przedtem soft od Wojtka ale teraz on mi zrobił mocniejszy po zmianie turbiny i auto zap..la zajebiście nic się nie dzieje z autem jak co to dam Ci kontakt na pw
                        MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                        Komentarz


                        • #13
                          rafał88ocp podrzuć kontakt
                          Ambiente + pakiet na bezdroża
                          było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm

                          Komentarz


                          • #14
                            jeśli możesz to mi też podrzuć ten kontakt
                            www.microworks.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              poszlo na pw
                              MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                              Komentarz


                              • #16
                                Pomysł zakiełkował i w końcu zawirusowałem swoją skodzinę. W kategorii chwalę się:
                                ASV kombi
                                Moc: 105,5 -> 132 KM
                                Moment: 224,6 -> 297,9 Nm
                                ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                                Ot, takie bezpieczne max Moment trochę wysoko na obrotach, ale w moim odczuciu ładnie autko ciągnie. Zastanawia mnie tylko niskie wartości serii: tylko 105 KM i 224 Nm. Ale według tunera wszystko z autem jest w porządku (wg. wskazań i parametrów na komputerze), jako możliwą przyczynę takich wskazań serii wskazuje końcówki wtrysków, które mogą wymagać czyszczenia (choć twierdzi, żeby nic nie robić). Co Wy na to?

                                A tak przy okazji:
                                Jeżeli ktoś ze Śląska myśli o wirusku to polecam Chipcar. Do przyszłego roku korzystają jeszcze z hamowni przenośnej, ale budują nowy budynek z nową hamownią. Jest to mała firemka, chyba nawet jednoosobowa, która głownie zajmuje się wtryskami, pompami, sterownikami, turbinami, no i chipowaniem, przerabianiem pod to turbin itp.
                                www.microworks.pl

                                Komentarz


                                • #17
                                  Jaki tuner taki soft. Jak dla mnie to slabo. a serie moze na klimie hamowal.
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Na seryjnych wtryskach ciężko więcej mocy wycisnąć. Moment tak przesunięty żeby przy ruszaniu nie trząsł budą nadmiarem mocy (i dwumasówka żeby dłużej wytrzymała). Tyle argumentacji tunera.
                                    Dlaczego więc słabo? Co można poprawić? Bo przecież wszystko można poprawić. A wgrany program to propozycja tunera, wg. niego najbardziej optymalna. No właśnie - według niego. Jakie macie sugestie? Co można zmienić?
                                    www.microworks.pl

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Od początku mowilem żeby zmienić tunera.

                                      Z tego co kojarze -jako że mnie diesle nie kręcą wcale- ASV to stare 1,9 110KM i 235nm na pompie wysokocisnieniowej. W serii powinien miec więcej niz podaje producent a po programie ok 140-145KM i 300-320 nm przynajmniej w/g mnie.

                                      Zmierzyłbym serie na innej hamowni.Albo szukal przyczym braków mocy
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        programie ok 140-145KM i 300-320 nm przynajmniej w/g mnie.
                                        2szt ASV na 10 przechodzą 140KM przeważnie 130-135KM tak z doświadczenia.
                                        chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                        Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                        one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                        promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Poczekam do wiosny kiedy będzie uruchomiona hamownia stacjonarna - wtedy po ponownych pomiarach pomyślę o korekcie programu.

                                          A tak w ogóle: może w ocenie niektórych osób ten tuner jest słaby, ale szczerze mówiąc cena czyni cuda - na razie uważam tek kilka stówek za dobrze wydane. Na wiosnę będę mógł bardziej obiektywnie ocenić tą inwestycję w moją skodzinę
                                          www.microworks.pl

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            shados, jak to wina końcówek wtrysków na serii to wlej STP do wtrysków, może ciut oczyści

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Witam Kolegów!!
                                              Jeśli chodzi i chipowanie, zdecydowanie polecam firmę z Czestochowy (Link).
                                              Jestem bardzo zadowolony po wizycie u Leszka. W moim autku (Octavia 1,9Tdi, AGR, 90KM) bylo nieco roboty ponieważ musiał wylutować kości ze sterownika, jednak nie było z tym zadnego problemu. Warsztat dysponuje hamownią kołową (NIE DROGOWĄ) co o ile wiem daje mu dużą przewagę nad innymi co testują autka na drodze.
                                              Po sprawdzeniu mojego autka (90KM), okazało sie ze jest walnięta przepływka i Skoda dysponuje mocą 57KM!!! (naprawde nie chciała jechać), Leszek z w/w firmy wyłączył programowo przepływomierz i tak zmodyfikował sterownik że przepływka nie bierze już żadnego udziału podczas jazdy autka (po prostu została wyeliminowana).
                                              Końcowy efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, autko po chipie dostało prawie 130KM, teraz naprawde jedzie, zrobił tak jak chciałem żeby była dynamiczniejsza z dolnego zakresu obrotów. Nie zauważyłem przy tym żadnych efektów ubocznych. Autko nie zostawia za sobą chmury dymu a i spalanie jest w normie tzn. jeżdżę teraz sporo dynamiczniej to może wzrosło o ok.05l, gdy wracałem z Częstochowy i "macałem" gaz, zszedłem ze spalaniem do 4,8L/100km.
                                              Posta piszę nie tylko w celu reklamy Gościa (chociaż myśle ze jest godny polecenia), ale również dlatego iż jako jeden z nielicznych nie kasuję strasznie dużych sum za usługę. Za wszystko zapłaciłem 600zł, więc uważam że cena rewelacja!!!
                                              W razie pytań piszcie.
                                              Pozdrawiam. Rafał
                                              PS. Nie mogę dodać załącznika z plikiem z hamowni, zainteresowanym wyśle na priv.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                koledzy, nie sztuka zrobic program w ASV >140 koni, sztuka zrobic to tak aby nie dymiło.

                                                u mnie zero dymienia, czego nie mogłem powiedziec o poprzednim agr na gotowcu/stefan batory/

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  U mnie Kolego też zero dymienia, oczywiście przy normalnej jeździe, bo przy zamykaniu obrotomierza, to chyba każdy diesel kopci Ja nie mam w zwyczaju kręcenia do czerwonego pola.

                                                  [ Dodano: Pią 30 Gru, 11 10:11 ]
                                                  Bardzo proszę fachowców o komentarze (niekoniecznie pozytywne), a najlepiej obiektywne, na podstawie poniższego wykresu, czy coś jeszcze zmienić (dodać, ująć). Z tego co mówił Leszek z JuraTuning, turbina jest ze stałą geometrią więc raczej nic jej nie grozi, a z tego co ja wiem to sprzęgła AGRa sa nie do zajechania. Poza tym autko nie kopci i super jedzie, ale może by można jeszcze cos ulepszyć :idea:
                                                  Załączone pliki

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X